![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
|
Heeft iemand ervaring met de E-Do Speed Controller 50 A? Ik volg de aanwijzingen; controller aansluiten op de ontvanger, zender aan, throttle Full-up position, battery aansluiten. Behoudens een toontje en enkele piepjes blijft alles stil. Volgens de handleiding moet hij dan een programma af gaan werken, bij het juiste item moet de stick naar de Center Position gebracht worden waarna het submenu wordt afgespeeld. Bij de juiste keuze zou de stick weer in Full-up position gebracht moeten worden. E-Do speed Controller.pdf Waar gaat het fout?? ![]() ![]() Bedankt alvast. Arnold Laatst gewijzigd door arnold remkes; 6 februari 2011 om 23:12 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 23 februari 2006 Locatie: EERSEL Leeftijd: 71
| Citaat:
Waarom ik in het programma menu wil, dat is omdat de regelaar in de Throttle setting nu op "Hard start" staat en ik wil naar "Soft start" Dat is submenu 3.1 Ook wil ik controleren of de andere settings goed staan. PS Ik heb een Graupner MX16s zender. Groetjes "naamgenoot" Laatst gewijzigd door arnold remkes; 7 februari 2011 om 20:19 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |