![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
ja nou weten we het wel dat hij voor een boot wordt gebruikt, maar hetgeen aangegeven wordt om te gebruiken, is wel degelijk iets voor een VLIEGTUIG DUS ZO caps kan ik ook... "luister" even naar bdoets. Wij zeggendit niet voor niets hoor.... tis niet dat we geen ervaring hebben met dat soort mixertjes. Die dingen proberen we zo veel mogelijk te voorkomen, en alles in de zender in te stellen.
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Nogmaals, ik zou het die winkelier vragen. Op de site staat nadrukkelijk dat het ding geschikt is voor boot én vliegtuig; weet je veel, misschien zit er wel een dipswitchje op dat keuze biedt tussen 1:1 of 2:1... en als die winkelier zegt dat het niet uitmaakt... dan lult-ie uit zijn nek.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
@richardcj... ik had echt begrepen dat het voor een boot was (en BadBert ook) maar op de website staat ijskoud dat hij in een boot én in een vliegtuig kan; en DAT was waar wij op reageerden. Als-ie in een vliegtuig kon was hij namelijk NIET geschikt voor een boot. En daar zijn we het nu allemaal over eens - behalve de website van die winkelier.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was Laatst gewijzigd door bdoets; 8 februari 2011 om 20:34 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |