![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 augustus 2009 Locatie: 's Gravenhage Leeftijd: 31
| ![]() Uploaded with ImageShack.us Mijn entertoets (zie pijltjes) is defect. Iemand een idee waar ik onderdelen vandaan kan halen om dit te repareren?
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
ene corrien op dit forum *beter bekend als jan. hij is van de technische dienst van robbe.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2002 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 47
|
en als Jan het niet kan zou je eens bij Farnell Nederland | 's wereld voornaamste distributeur van elektronische producten en onderhoud, reparatie en operationele producten. kunnen kijken. Wel wat zoekwerk, maar die mannen hebben heel veel.
__________________ WBLC "De Grondpiloten" |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Ga ook even langs een elektronica winkel... Het gaat om een simpele druktoets met slechts vier soldeerpuntjes. Is echt heel makkelijk te vervangen als ik een dergelijk onderdeel kan krijgen... Dit lijkt ook ergens op. Kan alleen lastig achterhalen of de maten kloppen etc. KLIK
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m Laatst gewijzigd door Discus2ct; 13 februari 2011 om 20:15 |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Heel vreemd. Vandaag even opnieuw gekeken en alles lijkt weer te werken... ![]()
__________________ FMT houtbouw Bird of Time 3m, Robbe Focus 3m, Multiplex Bonito 1.9m hotliner, Guppy 2, Salto H-101, 2,45m |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |