![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Hallo techneuten, heb met de zoekfunctie rondgekeken en niets gevonden dat zou passen of nog bestaat. Ik zoek een toerenteller die opneemt door weerkaatsing op een reflekterende plakker op een as/ vliegwiel, of één die opneemt met een vaantje dat een lichtstraal onderbreekt. Wie heeft er een link naar een nog bestaand apparaatje. Toerental zal niet hoger zijn dan ca 600 rpm. Er zijn geen elektrische (bougie) pulsen beschikbaar.
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
|
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol Laatst gewijzigd door hmeijdam; 14 februari 2011 om 20:12 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
Die van china, is die waterdicht? Het gaat om het toerental van de stoommachine in een boot en daar zit een 4-blad schroef onder. Die andere lijkt er meer op. edit; ik ben me te buiten gegaan aan deze: Digital Laser Photo Tachometer Non Contact RPM Tach,205 even de postbode afwachten, ben benieuwd (kost haast niets),zou het wat zijn?
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! Laatst gewijzigd door Baggeraar; 15 februari 2011 om 19:32 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |