![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 september 2002 Locatie: groningen Leeftijd: 54
| Hyperion shop Wie weet iets over de kwaliteit van deze servo's. ![]() In termen van specificaties lijken ze erg goed (verhouding tussen gewicht, afmeting en kracht). jan.
__________________ Alle mannen willen maar één ding: gelijk hebben. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 juni 2007 Locatie: Peize
|
goedemiddag Jan, bij ons op de club vliegen er een paar mee en ik heb er nog geen slechte dingen over gehoord. kom (weer) eens langs, zou ik zeggen. groet Peter PS: zou je eens wat aan die uil van je kunnen doen? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik was er eerst ook erg blij mee maar begin nu wat van mening te veranderen. Ik had 2 platte wing servo's in de staartbomen van een jet zitten en die zijn nu allebei stuk. 1 compleet dood, de andere loopt moeilijk. Op hoogte had ik ook een hyperion die het net niet leek te trekken, dus die heb ik ook vervangen. Dat na 7 vluchten... Nu weet ik niet of ik ze heb overbelast of pech maar mijn eerste ervaring is niet echt positief. De programmeerbaarheid icm de redelijke prijs was een groot voordeel. Dymond's heb ik een stuk betere ervaring mee en die presteren ook erg netjes voor een hele nette prijs. Helaas niet programmeerbaar
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |