![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 april 2010
|
Dit is puur ter informatie omtrent de hele CE discussie omtrent deze zender. Laat ik vooropstellen dat je als eindgebruiker natuurlijk overal wel je vraagtekens bij kunt plaatsen voor wat betreft de legitimiteit van (in dit geval buitenlandse) documenten die op internet verschijnen of geplaatst worden, dus dit moet misschien niet gezien worden als 'sluitend' bewijs voor wat betreft de puur juridische kant van het CE verhaal. Maar inmiddels is er zo lijkt het althans een conformiteitsverklaring opgedoken; http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...X407290X15.pdf (indien die directe link niet werkt, het staat op de HobbyKing site, bij Turnigy 9x v2 mode 1, bij de 'Files'.) SkyRC wordt hier aangewezen als de fabrikant van de zender. Overigens (be)stond de CE verklaring omtrent de OEM versie van de zender van de oorspronkelijke fabrikant FlySky natuurlijk al langer op het net; http://www.flysky-cn.com/Certificate/FS-TH9X.jpg En ook FrSky heeft een dergelijke CE (en FCC) verklaring online staan voor hun zendmodule, welke een populaire keuze is onder Turnigy/iMax/Eurgle/FlySky 9x zender gebruikers. Zoals gezegd, het is meer ter informatie aangezien eerdere threads hierover (weer eens) gesloten zijn en het is met nadruk niet bedoeld om een bepaald punt te willen maken. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Der was toch al een draadje ??? Der was toch genoeg info over te vinden?? Waarom is die dicht gegaan ??? Welke gevolgen had dit ?? Waarom denk je dat deze langer openblijft ?? Wat denk je toe te kunnen voegen ??? Zomaar wat vragen welke me ineens te binnenschieten...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Dat is grappig! Dit document is ondertekent in Grebenhain. Door de heer Geiger. In Grebenhain is Robbe gevestigd en alle Robbe Conformiteitsverklaringen die ik bewaar voor mijn Robbe-Futaba appartuur zijn ook in Grebenhain ondertekent door de heer Geiger, directeur bij Robbe... Zie: http://www.robbe.de/robbedaten/pdfs/...17_2.4_GHz.pdf
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen Laatst gewijzigd door N.P.S.; 15 februari 2011 om 17:00 |
| | |
| | #5 (permalink) | ||
| Lid sinds: 15 april 2010
|
Wat is precies je punt? Zoals ik al zei dit is puur ter informatie. Als ik beter gelezen zou hebben, dan had ik ook gezien dat het bovenstaande commentaar klopt. Als HobbyKing dit zelf geupload heeft dan bedonderen ze de boel sowieso. Citaat:
Citaat:
Daarnaast is het zonder quote zoals nu een beetje onduidelijk dat ik reageerde op jou post vind je niet?Dat zegt niet zo heel veel. Je kunt als fabrikant je diensten leveren zonder van elke scheet een plaatje of beschrijving op je site te moeten plaatsen. Laatst gewijzigd door Quasti; 15 februari 2011 om 19:10 | ||
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
| Citaat:
Het is altijd beter iets eerst te lezen voor je het als vermeende waarheid op het forum plaatst...
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen Laatst gewijzigd door N.P.S.; 15 februari 2011 om 18:57 | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| @quastieAls je de laatste bent, is het verstandiger, en netter je vorige bericht te wijzingen, zo voorkom je dat je naam 2x onder elkaar staat. Dit is een stukje forum netiquette, maar goed, lees de blauwe link even in mijn onderschrift, staat nuttige info in... Zeker als er tussen de post maar 1 minuut zit. Emil, mod
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |