![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 januari 2005 Locatie: Haarlem Leeftijd: 84
|
Wie is er bekend met het afstellen van een Servonaut K30 T En zou mij daarbij willen helpen , zou er zeer mee geholpen zijn . mvg Motormuis ,
__________________ men is nooit te oud om te leren ,ofschoon ik er zelf wel eens aan twijfel motormuis |
| |
| | #2 (permalink) |
|
Motormuis heeft al enige tijd bovenstaande vraag bij het forum neer gelegd ,maar hierop helemaal geen reactie ontvangen .Hoe kan Dit ??? Op de meest lullige vragen word een antwoord gegeven Niemand kan mij wijsmaken dat er op zo,n groot forum, niemand is die zo,n voor een tecneut gesneden koek ding even kan helpen ./ Maar het geeft niet hoor ,ben wel teleurgesteld in het hele forum gedoe ,maar ik zal mijn eigen klote wel redden ,heb ik altijd al gedaan Dus niemand bedankt motormuis
__________________ men is nooit te oud om te leren ,ofschoon ik er zelf wel eens aan twijfel motormuis |
| |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2010 Locatie: bemmel Leeftijd: 26
|
hallo motormuis. dat niemand antwoord geeft op jou vraag wil niet perse zeggen dat niemand jou wil helpen. het kan ook zo zijn dat niet iedereen jou met deze vraag kan helpen. en even gedult hebben kan ook werken nou zeg mij servonaut k30t ook niks. maar naar even googlen heb ik meschien wat voor je gevonden. http://www.servonaut.de/HandK51.pdf met verdere uitleg kan ik je helaas niet helpen aangezien in niet zo best ben in duits. mvg maurice
__________________ Mikado Logo 10 3D. Ikarus Eco8. MPX Mini-Mag FPV. |
| |
| | #4 (permalink) |
|
Hoi Maurice Wat jij gevonden heb dat is de handleidig maar die heb ik ,maar dat is Duits en dat is nou net de moeilijkheid Verder is die regelaar uitgerust met een computer en als je daar nou geen kaas van gegeten hebt ,houd alles op . maar toch bedankt voor de reactie is tenminste al iets mvg motormuis
| |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2010 Locatie: bemmel Leeftijd: 26
|
dat probleem met het duits had ik ook al. verder is er niet gek veel te vinden over die regelaar in het engels. kan niemand je in het trukkers gedeelte helpen ?. of meschien een winkel die dit spul verkoopt in nl ?.
__________________ Mikado Logo 10 3D. Ikarus Eco8. MPX Mini-Mag FPV. |
| |
| | #6 (permalink) |
|
Heb in het trukkers gedeelte ook al een oproep gedaan ,helaas ook zonder sucses ,en met winkels is het in de regel zo ,dat als je hem daar niet gekocht heb ze je ook niet helpen mvg motormuis
| |
| | #7 (permalink) |
|
Hallo Nitrojunk Motormuis heeft je een PB gestuurd ,kon niet op je w.s komen groeten motormuis
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |