![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2004
|
wat geeft de uitslag aan van het rudder-kanaal in het servodisplay-menu in de zender? als je de revomix niet uitschakelt en je zet alle waardes op nul, krijg je een voledige uitslag naar èèn kant. je moet alle waardes in het revomix-menu dus niet op nul zetten , maar op 50%(zie mijn eerdere post) gr Richard |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2010 Locatie: Vladslo (België) Leeftijd: 33
| Citaat:
Dat klopt niet wss, de trim staat nochthans mooi in het midden. Ik heb nu eens een gewone gyro aangesloten, die reageerd helemaal niet, als ek de gyro zelf beweeg dan gaat de servo wel werken. Enig idee ?
__________________ | |
| | |
| | #18 (permalink) |
|
Ben je er nu al uit of je de revomix uit kan zetten? Kan je in dat menu de `NOR` veranderen in `OFF`of `INH` Als je dit niet kan veranderen,(wat mij echter niet kan voorstellen)kan je de revomixer ook niet laten werken door de waardes H t/m L op de zelfde waarde te zetten als de middelste ,zodat je in dat menu een horizontale lijn krijgt...precies door het midden.(dus niet hoog of laag,maar precies door het midden)... standaard loopt deze lijn van links met een -5% naar -2.5% naar 0% naar +2.5% naar rechts +5%. Zorg er voor dat deze lijn op 050/0%-050/0%-050/0%-050/0%-050/0% staat. Als je je instelling wilt controleren kan je de uitslagen van alle servo`s zien in het servo-display-menu en kan je controleren of er per stick-functie geen andere servo`s meegaan. Alleen bij gas/pitch mogen alleen de gas en de pitch meebewegen,maar geen rudder. Ik hoop dat je er uit komt en alles zo kan instellen, anders zal ik je toch moeten aanraden om een collegavlieger te vragen bij jouw in de buurt(club/vereniging). Dat gaat veel makelijker dan via een forum. gr Richard |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Mvg, RSSD
__________________ | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Maar als je nu al niet meer weet hoe je het nu moet instellen en je begrijpt de theorie van hely en zenders en mentoren niet, kan mijn inziens een verandering van merk echt geen uitkomst bieden ..... Zoals mijn collega zei over een hele mooie vrouw: Daar gaat een hoop tijd inzitten. Hetzelfde zal je ook met je spullen moeten doen.(er mee spelen....net zo lang tot je het begrijpt) Zo leer je je apparatuur kennen en is het elke keer een eitje om iets te willen instellen. Veel succes in de Hely-toekomst! gr Richard Laatst gewijzigd door Richardcj; 24 februari 2011 om 21:38 Reden: toevoeging |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Idd, uiteindelijk is het gelukt met een gewone gyro, met de flymentor vond ik het probleem niet. Maar je zal wel graag horen dat ik alles verkoop, een merkzender ga kopen en wat later een Align of Protos heli. En daar zal geen flymentor meer opzitten. Ik heb net de PHOENIX opgestart Mvg, RSSD
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |