![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
Hallo, ik zoek een alternatief voor de xms01mg servo van xray... Dit is voor een nt18t. weet iemand welke ik hiervoor kan gebruiken?
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog Laatst gewijzigd door BadBert; 18 februari 2011 om 19:33 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Dat is een Hitec HS81mg, kost in NL iets van 30 euro Heb je een servosaver zou je ook voor een versie met plastic tandwielen kunnen gaan (+/- 20 euro) .
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
ik vind 30 euro per servo gewoonweg TE veel. En ik kan ze voro 25 euro per stuk krijgen, maar dat vond ik ook te veel. het lijkt me dat er nog wel meer alternatieven moeten zijn? En dan niet komen met: hoe duurder hoe beter, ik wil dit ding gewoon even zo goedkoop mogelijk aan de praat krijgen. Er zit idd een servo saver op trouwens. Weet iemand de exacte afmetingen verder? of zijn die 100% gelijk aan deHS81mg?
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
De Xray is een HS81. Ook de Multiplex tiny-S is identiek. In die maatgeving is er volgens mij ook een Savox te vinden.
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
toevallig ook een HK servo die hetzelfde is? want die multiplex servo is ook prijzig. Liefst wel metal.... die hs81, is 3.1kg zie ik, ik heb wel passende metal, maar die levert maar 2.2 kg.... ga ik voor een 1:18 nitrotje echt zulke sterke servo's nodig hebben?
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ik gebruik zelf een HS5084mg en die is ook minder sterk maar omdat die digitaal is heeft die wel een betere houvast. Aangezien je een Nitro neemt en dus buiten gaat rijden denk ik niet dat je iets merkt van een iets een iets minder sterke servo. Overigens kan je voor op het gas wel een plastick gear gebruiken.
| | |
| | #7 (permalink) |
|
dat dacht ik al, ik heb nog servo's van 2.2 kg (metal gear) ga gewoon testen thnx voor de tips!
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |