![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 37
|
Woensdag op de indoorbaan in Haarlem zaten we wat te discusieren over responds tijd van de verschillende zenders. Hoe lager de waarde hoe beter en sneller maar nu zat ik een beetje te zoeken naar de respondstijd van mijn futaba 3pm FASST maar kan ze nergens vinden. Het staat ook niet in de handleiding. Wellicht weet iemand hoeveel miliseconden respondstijd een FASST systeem heeft?
|
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Kijk maar eens hier: TX/RX eCCPM Latency Test Results - Page 1 - RunRyder RC Helicopter
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 oktober 2006 Locatie: Den Haag Leeftijd: 37
|
Bedankt. Geeft een klein beetje inzicht in hoe en wat maar helaas staat mijn zender/ontvanger er niet bij. Gezien de 606FS en de andere futaba fs systemen lijkt het ergens aan de ondergrens te zitten van de gemiddelde ontvanger. (als ik het zo zie in ieder geval). Wat ik snel gelezen heb heeft een 3 kanalen ontvanger ook een snelere respons tijd dan een 5 of 8 kanalen ontvanger? Dus zal mijn 3pm zender met de R603FS 3 kanaals ontvanger wellicht wel wat sneller kunnen zijn maar goed ik heb er geen verstand van ![]() Wellicht dat iemand anders hier wat meer vanaf weet? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |