![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 2 augustus 2008 Locatie: Assen Leeftijd: 68
|
Beste lezers, Het binden van de Spectrum DX8 zender (telemetrie)en AR8000 ontvanger lukte in eerste instantie probleemloos . Doch het ""Herbinden"" na een aantal uren lukt niet meer. Geen contakt met de zender. Bij het opnieuw aanzetten van de ontvanger met aangesloten sat gaat het ontvangerledje zwak knipperen doch het ledje in het satje gaat gelijk constant aan als de zender ingeschakeld is. Dus satje heeft wel contakt (Servo,s werken niet) Met een ander (Oranje Chinees) ontvangertje gebonden op de zender werkt alles probleemloos. Op een Amerikaans forum las ik iets over problemen met de AR8000 ontvangers?? Zender pid no HAO11X - Ontvanger HS009X - sat HT009X Wat is jullie ervaring? Cq heeft iemand een tip? Vr. gr. Jan. Laatst gewijzigd door Janheinen; 24 februari 2011 om 22:41 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Guest
|
Hallo Jan, exact dezelfde combi hier (zelfs de PID nummers), en hij had idd wel eens problemen met het binden. Het duurde dan erg lang, of hij kreeg helemaal géén kontakt. Het kan te maken hebben met een sterk "vervuilde" 2,4 Ghz omgeving. Na de update naar DSMX heb ik er geen last meer van gehad. Heb je versie 2.01 al "geflashed"? Je kan je vraag ook hier stellen, er zijn inmiddels al meer DX8 gebruikers: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...um-dx8-34.html Vriendelijke groeten, Aldert |
|
| | #3 (permalink) |
|
Hallo Aldert. Uiteraard de laatste zender update gedaan Doch dit is het niet Als de AR8000 gebonden is en je laat hem een paar uur liggen (zonder spanning er op ). Dan is daarna opnieuw contakt maken met de zender doorgaans niet meer mogelijk. Het ledje op de AR8000 blijft zwak knipperen . Het ledje in de sat slaat wel na een paar seconden constant aan. Op onderstaand forum herkent men deze storing. Lees maar eens door. Ik heb de AR8000 zojuist opgestuurd. Dus ik wacht geduldig af Vr gr. Jan AR 8000 Issue - Page 1 - RunRyder RC Helicopter |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Hallo Aldert, Inmiddels heeft mijn dealer uit Roden de zaak perfect opgelost door een nieuw ontvanger setje te leveren via Horizon TD Duitsland Voor hun mijns inziens een bekend probleem. Dit nieuwe setje bind probleemloos. Gr Jan |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |