![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juni 2010 Locatie: Leur Leeftijd: 44
|
Even vraagje: Ik heb 2 dezelfde zenders in 2,4 ghz (futaba)kan ik die ook allebei "binden" op 1 ontvanger? Dan hoef ik niet steeds de module om te wisselen,ik begrijp natuurlijk dat er maar 1 zender moet aanstaan. __________________
__________________ Gr Tony |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Ik hoop het niet zeg....dat zou een mooi recept voor problemen zijn. voorzover ik weet bind je de ontvanger aan de zender, niet andersom.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Ik heb nl een handzender en een pultzender,ben nog aan het uitvogelen waar ik mee verder ga,vandaar. Ik kan wel de module omruilen,maar ik hoorde dat het niet goed voor de zender is,als je veelvuldig de module erop en eraf haalt.
| | |
| | #4 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 30 maart 2010 Leeftijd: 38
|
Wat je wil, kan (gelukkig) niet, maar je zou het om deze redenen ook niet moeten willen denk ik. De keuze pult- of handzender is iets waarvoor je, als je hem gedegen wilt maken, de tijd voor nemen. Dus niet continu wisselen, maar gedurende lange tijd (zeg 2 maand of 30 vluchten ofzo) één systeem gebruiken, en dan je keuze maken. Het was ws handiger geweest om één handzender te kopen, en daar de pult voor. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Ja ,misschien is dat een goed idee. Ik had 1 zender en pult,maar die ging stuk door mijn schuld..........,dus een nw gekocht want de "oude"was niet te repareren zeiden ze,maar na navraag was het toch mogelijk om die te laten repareren bij Robbe. Zodoende dus 2 zenders,dus ik dacht 1 met pult en lange knuppels,1 zonder pult.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2.4 ghz, ontvanger, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |