![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
Hallo, Ik heb voor mijn zoontjes twee RC auto's uitgerust met een goedkope 2,4 gHz zender. Afstandsbediening "GT2" 2,4 GHz (2-kan.) - Pistoolgreep-afstandsbedieningen - Conrad Electronic Nu lijkt het alsof die dingen bij de nu heersende temperaturen van 0 tot 5 graden een kleinere reikwijdte hebben dan bij 10-15 graden. Eerst eind van de straat (zicht bereik), nu halverwege de straat. Zou dat zo kunnen zijn of zit het toch in de auto's zelf? Het zijn trouwens 'fatsoenlijke' auto's, geen Bart Smit spul of zo. Is een combinatie met brushless mogelijk ook een storende factor?
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2010 Locatie: Nederland, Blaricum, Bijvanck Leeftijd: 13
|
Het zullen vast de batterijen in de bediening zijn, die kunnen niet zo goed tegen lage temperaturen.
__________________ Voertuigen: past niet meer! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 30 oktober 2004 Locatie: Lelystad Leeftijd: 48
|
RcForme, Johan, Dank voor de snelle reactie! Ik had de zender toevallig vannacht op de lader staan en heb net met vers geladen celletjes (iets hoger dan de kamertemperatuur) getest; zelfde resultaat helaas ...
__________________ Groeten, Lex. . >Triple-S: Duiksysteem, Magneetschakelaar, Knoopwaterpas, Liposave< |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Altijd oplaadbaar. Maar ik ga een setje verse baterijen ook nog proberen, heb ik alleen nu niet in huis.
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 juni 2010 Locatie: Lelystad
| Citaat:
Ik ben benieuwd ... | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
Ik zou de zender ontvanger even opnieuw binden met elkaar. kan je dat uitsluiten. mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |