![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 maart 2009 Locatie: Zonnegem , Oost-Vlaanderen , Belgi๋ Leeftijd: 28
|
hallo ik ben opzoek naar de handleiding van een brushles regelaar merk Pichler ik vind niets op hun website. misschien kan er hier iemand helpen. mvg Steven
__________________ Jasper, Laura, WindS 50E, P51 Blue nose, super chipmunk, Helios , elipsoid ... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Mailtje naar Pichler?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 27 maart 2009 Locatie: Zonnegem , Oost-Vlaanderen , Belgi๋ Leeftijd: 28
| was al vertrokken maar ik hoopte dat dit snelle zou zijn. Daarnaast heb ik nog niets gehoord van de Duitse vrienden. Ook mijn favoriete winkel heb ik gecontacteerd maar daar zijn ze ook niet zo snel blijkbaar. het verbaast me trouwens dat er hier niemand eentje heeft liggen om snel even in te scannen.
__________________ Jasper, Laura, WindS 50E, P51 Blue nose, super chipmunk, Helios , elipsoid ... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Wat is dat toch dat steeds meer RC elektronica zonder handleidingen komen? Als je ziet hoe vaak hier gevraagd moet worden hoe een brushless regelaar op motor aan te sluiten. Heb je link naar die regelaar? Of wat foto's plaatsen? Dan kunnen 'we' kijken welk merk het echt is. Vervolgens titel aanpassen en wellicht rolt er dan een handleiding uit.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 5 maart 2011 om 16:26 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |