![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik ben niet vies van een krasse uitspraak meer of minder maar deze van Bruce is tamelijk right between the eyes: "... fail of epic proportion ..." Zeer slechte kwaliteits-/eind-controle DSM538MG servo test En ook Chinese radio control servos
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 21 november 2011 om 03:00 Reden: toegevoegd: van Bruce |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Sjonge... Maar Ron, zou je in de topictitel niet het woord "servo's" toevoegen? Er is hier al een boel geschreven over bijvoorbeeld de Corona DIY TX module, ik dacht natuurlijk meteen dat het dแแrover ging...
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 4 februari 2005 Locatie: Hoogerheide, Club: BVL-steenbergen Leeftijd: 29
|
ach, de hxt900's komen dus goed uit de test, en laat ik die nou net HEEL erg veel gebruiken :P hahaha
__________________ -= Space Scooter, Picojet, FreeAir Jerry, FPV LL4 black Quadcopter (MW), FPV Nemo, HK ParkJet, Seadolphin 770, M-04 Mx-5, HK 1:16 brushless, MX12-2.4ghz, FS-GT3B =-My Blog |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Nou ja, als kwaliteit hoog in het vaandel zou moeten staan had je kunnen concluderen dat dit soort servo's nooit in het assortiment mogen verschijnen. Dus de vraag is als deze servo ook iets zegt over het beleid en kwaliteit rondom hun zendmodules......
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl | Citaat:
Ik bedoel: zeg dan niets...
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Roel, ik weet dat genoeg bedrijven blind ergens OEM inkopen en hun naam erop plakken, ik heb ook ooit bij zo'n bedrijf gewerkt en weet ok dat commerciele beslissingen soms zwaarder wegen dan technische, het heeft ze uiteindelijk ook de kop gekost. Dergelijke keuzes hoeven inderdaad niet veel te zeggen over andere producten maar zegt wel iets over een beleidsvoering.....
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Weet ik ook... Maar de discussie over bepaalde typen HK-zender is ondertussen een keer of tien gevoerd, uitgekauwd, overgedaan en herhaald. Dan vind ik (da's mijn mening) het een beetje overtrokken om hier een poging te doen om diezelfde discussie nog een keertje over te doen. Dat wilde ik even kwijt.
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
Ik stond net op het punt voornoemde servo te bestellen en ben blij met het topic en de mening van Ron. Is er een alternatief in de 9gr - 12gr range dat ook 7,4volt aankan? Bij voorkeur digitaal?
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! Laatst gewijzigd door eric_laermans; 17 november 2011 om 11:34 |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Niet mijn mening Eric, ik heb ze net getest, dat heeft Bruce in (op? te?) New Zealand gedaan.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 21 november 2011 om 03:01 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
| Citaat:
Dus wat zoek je, waar moet het in?
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-Belgi๋ Leeftijd: 40
| Citaat:
Stevo
__________________ | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 19 augustus 2005 Locatie: Hattem Leeftijd: 36
|
@Arjan, Ik zoek twee servo'tjes voor een Dizzy Bird (Depron) in de range 9gr - 12gr die bij voorkeur op 2s kunnen (zonder BEC). Heb al een D 60 geopperd in het modelzweef-topic. Groet, Eric http://www.modelbouwforum.nl/forums/...helling-2.html
__________________ Waarom vol-GFK, met schuim is het ook prima voor elkaar! |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
ah zo. D60 is een prima servo. Ik snap niet helemaal waarom op 2 cellen lipo (ik heb er zelf op 1 cel laten werken, in snelheid merk je daar niks van tijdens het vliegen). Maar als je dat per s้ wilt zou het moeten kunnen.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |