![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Noord Holland
|
Hallo, vandaag heb ik met een SkyHawk met daaraan een camera bevestigd gevlogen. Als ik gas gaf dan trilt het beeld behoorlijk, met het gas eraf is het beeld prima. Ik zie overal filmpje met onboard camera's en die zien er goed uit, trillen niet etc. Doe ik iets verkeerd of heb ik een speciale camera nodig? Ik heb het gefilmd met een Sony Vivaz (had ik nog in de kast liggen). Deze filmt in 720 HD. Ik heb een filmpje op youtube gezet, van 3.08- 3.15 min. kun je zien wat ik bedoel. YouTube - SkyHawk met onboard cam Wie helpt me verder of heeft tips? Laatst gewijzigd door voyager4; 5 mei 2011 om 21:28 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Altijd propellor balanceren, bij elk vliegtuig maat/grootte. Methode staat beschreven in aantal discussies.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Noord Holland
| Citaat:
p.s. heb net een draadje van je gevonden over balanceren.. en een heleboel filmpjes op youtube, nu is het balanceren me helemaal duidelijk. Weer wat geleerd. Nu hopen dat dit ook de boosdoener is. Laatst gewijzigd door voyager4; 5 mei 2011 om 22:57 | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ergens een fluttertje in het vliegtuig t.g.v. vliegsnelheid? Je bedoelt toch niet interferentie van proppositie en beeldopnemer, waarbij je gekke schuine strepen of vervormde prop e.d. krijgt? Vraag anders eens in het FPV subforum.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |