![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2008 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 37
|
Ik moet in mijn 2,80m zwever mijn sevokabels met ongeveer 80cm verlengen. nu heb ik nog servokabel liggen met dezelfde dikte als de dikte die origineel aan de servo's zit. Mijn vraag is nu of ik dat met die kabel kan gebruiken óf krijg ik door die te lange lengte storing op mijn servo's omdat ie als antenne gaat fungeren? Moet ik hiervoor dan twisted servokabel gaan gebruiken en dikkere servokabel of maakt dat niet zoveel uit op 1 meter. Ik heb ook nog ferriet kernen liggen. heeft iemand hier ervaring mee. hier een foto van mijn servo's en servokabel. </noscript>groeten, Jerry
__________________ Easystar, Minimag, Blade Dancer, HK-Spitfire, Last Down XL, Climaxx(under construction) |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 31 januari 2010 Locatie: zuid holland Leeftijd: 48
|
nvt
__________________ Op de werf: onderlosser ; Stoombaggermolen uit 1932 ; Stoomsleepboot ; verre toekomst ; droom ; tussendoortje? Leer van andermans fouten, je wordt niet oud genoeg om ze allemaal zelf te maken! Laatst gewijzigd door Baggeraar; 6 mei 2011 om 20:48 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Dan zo ik getwiste nemen en direkt aan de ontvanger ferrietringe zetten. (altijd 1 servo aansluiting op je ontvanger zonder ferrietring) Als je geen andere hebt kan je deze kabel ook delen in 3 losse draden en die dan twisten. Mvg Johan |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2008 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 37
|
mmm, ik heb inderdaad geen andere kabel liggen. Denk je echt als ik deze erin trek met een ferrietkern eraan ik storing krijg?
__________________ Easystar, Minimag, Blade Dancer, HK-Spitfire, Last Down XL, Climaxx(under construction) |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |