![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010 Leeftijd: 16
|
hoi ik heb een 3 kanaals zender set voor met traxxas. maar nu heb ik channel 3 over en zou graag die willen gebruiken om de led van afstand te kunnen inschakelen. is hier een mogelijkhij voor?? groeten chiel
__________________ Heb dislexie. Hpi RS4Pro2 , Traxxas Slash 4x4, 2 cell lipo 5000 mah, 3 cell lipo 5600 mah. Canon Eos 400D 18-55 MM IS |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
|
Dat heb ik met een oude servo opgelost, je moet wel kunnen solderen e.d. http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2162796
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 18 januari 2010 Locatie: klundert Leeftijd: 38
|
kan evt doormidel van een schakelmodule.heb er een in een voerboot zitten,maar die is vrij groot.heb in mijn baja een kleine led module is beter geschikt kun je 2 servo stekertjes in doen,voor evt voor/achterlampen bestel nummer hpi1327.
__________________ 2xhpi baja/fg monstertruck/fg alu baja/spektrum dx3.0/dx3s/dx5e/dx6i/2xquad openpilot. |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Heb dislexie. Hpi RS4Pro2 , Traxxas Slash 4x4, 2 cell lipo 5000 mah, 3 cell lipo 5600 mah. Canon Eos 400D 18-55 MM IS | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
|
Hallo Michiel, Is dit ook wat? RC-Point & 2ehandsRC Webshop en Modelbouwwinkel Beugen linker kolom: multiswitch & decoders, dan CTI Artikelcode: PS4a. Ik gebruik deze schakelmodule op een vrij kanaal van mijn zender en schakel er vier verlichtings functies mee. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
ok maar dat vindt ik zelf een beetje aan de duure kant snapje dat is bijna 6 uur werken is er nog een andere optie
__________________ Heb dislexie. Hpi RS4Pro2 , Traxxas Slash 4x4, 2 cell lipo 5000 mah, 3 cell lipo 5600 mah. Canon Eos 400D 18-55 MM IS |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 7 december 2006 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 40
| Zie dat draadje over de waterpomp, daar leg ik het uit. Ook is er een draadje over de verbouw van een spektrum zender (zoek op: Spektrum DX5 navy) daar staat 't ook. Komt er op neer dat met de electronica uit een servo + twee weerstandjes van 2.2K (rood,rood,rood,goud) direct een aantal ledjes kan schakelen via een kanaal. Heb ik ook gedaan in een Traxxas MonsterJam wagen.
__________________ Mvg, Maarten Flederus ( www.puffin.smugmug.com ) Als er geen rook is, moet er vuur bij! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| led, ontvanger, servo, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |