![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 juli 2011 Leeftijd: 16
|
Laatst reed ik met mijn HBX Bonzer Crosstiger over straat, toen ik plots een raar klikkend geluid in de motor hoorde. Ik ben toen gestopt met rijden en ik heb 'm thuis neer gezet, om er eens naar te kijken. toen ik nog een beetje gas gaf, reed hij niet meer! Er draaide alleen een soort tandwiel rond. ‪Bonzer Crosstiger rijdt niet meer! HELP!‬‏ - YouTubeBekijk het filmpje alstublieft even om precies te zien wat er aan de hand is! Ik heb namelijk geen idee! Kan iemand mij helpen?? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2009 Locatie: IJmuiden Leeftijd: 44
|
wat jij op het filmpje laat zien is gewoon de motor en het anker hoort rond te draaien. Bij dit soort problemen kun je beter bij iemand langs die er verstand van heeft. Kan zijn dat de pinion door slipt of een diff.zo klinkt het een beetje. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Welke oorzaken heb je al kunnen uitsluiten?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 2 november 2010 Locatie: Voorhout Leeftijd: 15
|
Het is dat tandwieltje dat na je pinion komt als het ware, deze is kapot. Even vragen bij de hobbywinkel om zo'n tandwieltje, je chassis is een kopie van een tamiya TL-01.
__________________ Slash 2wd 2.4 GHz, tl-01 drift, Rising fighter |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 16 juli 2011 om 23:07 | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2011 Leeftijd: 42
|
Als ik het zo zie op Youtube lijkt het me dat of je tandwiel zit los of je tandwiel is opgevreten door bv een steentje. Kan het wieltje zijn wat aan je motor zit of waar hij in vertand. De grote dus. Lijkt me even een schroevendraaier zoeken en sleutelen. Dat is juist het leuke van deze hobby...
|
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
Stap 1: Haal eerst je motor eens los van je frame maakt je motor nog zo;n geluid of zien je tandwielen er vreemd uit dan heb je daar je oorzaak.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| crosstiger, helpen, kapot, reely, tandwiel |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |