![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2007 Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht
|
Dus dan heb je al zelf je vraag beantwoord, lijkt me ALLE CONNECTOREN ERAF. Waarom zou je trouwens alleen de aansluitkant er af halen??
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Waar heb je dat gelezen? Heb je een linkje?
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #33 (permalink) |
|
Volgens mij hebben ze alleen bericht dat het gaat om een onderdeel die niet aan de specificaties voldoet en daardoor de boel kan gaan fikken. Maar welk onderdeel daar wordt over gezwegen als wat!!!
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 44
| Bedankt pardoez, dat wilde ik weten. Voor de rest laat maar. Mijn gedachtegang en m.i. niet interessant om daarover een heel verhaal neer te zetten Edit: staat er dus gewoon bij [FAQ's punt 3] Alsjeblieft Edit: De ESC waar mijn linkje naar verwijst is wellicht gewoon gekocht. Ik mag er dus niet vanuit gaan dat er in deze situatie zo'n soort model wordt geretourneerd
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. - DX8 Laatst gewijzigd door Helihabit; 27 augustus 2011 om 16:27 |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
| Citaat:
HeliFreak - View Single Post - CC Admits To ICE 120HV Flaw
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. | |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 16 september 2004 Locatie: Nootdorp Leeftijd: 47
|
Ik zou het wel weten, meteen retour doen ! Alles beter dan een esc. die uitvalt en je heli affakkelt + accu + crash. Dan maar investeren in een betere (kontronik) en de gemodificeerde CC op de plank bewaren voor een volgend projekt.
__________________ Mustang P51, Calmato Sports, Nova Cuatro, ASH 26 en nog veel meer leuk speelgoed. |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Zie ook Lenghten motor wires if possible. If not possible see http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=952523 Contents
http://endless-sphere.com/forums/vie...p?f=30&t=22194
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 30 augustus 2011 om 03:00 Reden: typevaudt | |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
even een update van mijn kant. 26 juli heb ik mijn 2 regelaars opgestuurt naar cc belgie na 3 weken ben ik eens gaan mailen met castle usa en na iets van 10 mails over en weer waarbij hun zeiden niks ontvangen te hebben kreeg ik ineens een mailadres van cc belgie deze ook weer gemaild en geen antwoord terug dus tel nr opgezocht en gebeld volgens de heer die ik aan de lijn kreeg zou iedereen eind van de week een mail krijgen met waneer de regelaars terug verwacht werden maar helaas weer niks begin nu toch wel een beetje bezorgd te worden sta nu al vanaf 26 juli aan de grond en begin erg ongelukkig te worden hiervan iemand al iets terug gehad of al iets gehoord???????? gr.john
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Het is allemaal prachtig dat een firma een terugroep actie doet, maar daarna helemaal niets meer laat horen is toch wel erg zorgwekkend. Zelfs geen mailtje dat hij in onvangst is genomen, al was het maar voor de gemoedrust. Uiteraard weet ik wel dat hij is aangenomen door de tracking, maar einig teken van hun kant zo wel zo pretig zijn. Ben erg benieuwd hoe lang dit nog gaat duren, en vindt dat de terugroep actie erg slordig (eigenlijk helemaal niet) wordt behandeld naar de klant toe. Erg jammer allemaal voor de toekomst, want ik zal me nog wel een keer bedenken voordat ik ooit nog iets van Castle Creations koopt. Vindt zo en zo niet normaal dat je op al je mail gewoon geen reactie krijgt, en dat je dan uiteindelijk moet bellen voor een LUL verhaal. Tot nu toe nog nooit een mail van CASTLE CREATIONS EUROPE BVBA uit Belgie terug gehad. Alleen wel uit America met het verzoek dat ik maar met Belgie contact moest opnemen.
__________________ TREX-700 CAMHELI BeastX / 600E Pro V-Stabi / 600E AC3X in BELL-222 / HexaXL MikroKopter GPS MX-20HoTT 5.8GHz downlink / KK Quad (Saw) / FF10 2,4GHz / www.fotovideocopter.nl / www.kristalvideo.nl Laatst gewijzigd door pardoez; 4 september 2011 om 23:07 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2011 Leeftijd: 38
|
Ik zit nog te twijfelen of ik mijn 120HV op zal sturen. Het verhaal hier boven is niet echt bemoedigend. Toch maar eens kijken wat een kontronik kost. Zijn er ook mensen die 'm zonder problemen terug hebben gekregen? |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Ik denk het niet, want in de nieuwe serie zat ook nog een fout.
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
deze week maar weer aan de bel gehangen en kreeg weer deze aardige maar iets verveelde meneer aan de lijn volgens hem moest ik maar gewoon geduld hebben en waneer hun de regelaars uit de usa krijgen zouden ze worden doorgestuurt en daarbij vond deze meneer dat 6 weken wachten helemaal niet lang is als er meer mensen contact zoeken met dit bedrijf in belgie dan hier het mail adres al is de ervaring dat ze hier niet op reageren. (stukje uit mail cc usa) The contact person in Belgium is Stefan Engelen. His email address is se@promodels.be. You can contact him directly. als je geen antwoord krijgt kan je het telnr.vinden op hun website Citaat:
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi | |
| | |
| | #44 (permalink) |
|
Nou ja John we wachten maar geduldig, heb voorlopig maar even mijn jeti regelaar van de Camheli overgezet, kan ik in ieder geval verder vliegen met de 600 Pro
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2009 Locatie: sittard Leeftijd: 42
|
Ik heb ongeveer een 120HV gekocht in mei dit jaar,,,theoretisch zou deze onder de probleemgevallen horen,,,maarjaah als deze esc al een paar maanden in het schap liggen in de verkopende winkel,,,kan hij best NIET onder de probleemgevallen horen. Ik heb zonder te weten al vele vluchten gemaakt met mn Trex700, en nooit problemen gehad met deze regelaar. Ik heb er wel dikke aansluitdraden op gemonteerd,welke de spanningsval teniet doen,,,en dus beter. Ik ben ook niet van plan mn regelaar terug te sturen naar CC aangezien er van vele lui, hun regelaar nog steeds NIET terug hebben gekregen van CC. Erg vervelend allemaal,voor diegene. Ik heb zoiets van,,,ik gok t erop,,,mijn heli vliegt al zo lang op deze regelaar,,,,als er wat mis was ermee,,,,was het mankement al in de testfase naar voren gekomen denk ik. Roger |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |