![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2010 Leeftijd: 33
|
Ik wil graag deze zender aanschaffen. Graupner MX-16 IFS 2,4 GHz Maar omdat ik meerdere modelen heb staan, moet ik dus ontvangers erbij kopen. Nu kan ik alleen maar ontvangers voor de nieuwere HOTT versie vinden. en alleen 6 en of 8 kanaals Maar aangezien ik voor mijn Tamiya Streetfighter G geen 6 of 8 kanalen nodig heb, vroeg ik mijzelf af of ik ook andere merken 2,4GHz ontvangers hierbij kan gebruiken. Heeft iemand een idee? Of misschien waar ik deze info zou kunnen vinden? Als het maar niet in het duits is want daar ben ik super slecht in. Bij voorbaat dank |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Als je op de site van Graupner Graupner onder "Suche" (zoeken) IFS invoert worden er zes pagina's met IFS producten gevonden, waaronder ontvangers. Voor zo ver mij bekend zijn er geen andere merken ontvangers die met een IFS-zender werken. Voor Futaba FASST en Spectrum zijn wel merkvreemde ontvangers te koop. Een beetje taalgevoel is in deze hobby wel nodig. Als je wat Duits en Engels kan lezen kom je al een heel eind. En een beetje oefenen helpt!
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2010 Leeftijd: 33
|
Engels is trouwens het probleem niet, Duits wel. Ik weet dat de meeste en mooiste modelbouw fabrikanten uit Duitsland komen. Maar Duits ligt mij totaal niet. Laatst nog naar de internationale modelbouw beurs in Duitsland geweest Omdat er "international staat, ging ik er een beetje vanuit dat de mensen van de stands daar wel engels konden, dat was redelijk teleurstellend te noemen. mijn persoonlijke mening is dan ook, dat als de Duitsers beter engels zouden kunnen, ze de nieuwe economische drijfveer zouden kunnen zijn. Lekker on-topic |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 2.4ghz, ontvanger, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |