![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 17 november 2010
|
Hebben mensen hier al gebruik van gemaakt/gezien? http://www.spektrumrc.com/Products/S...ProdId=SPM6625 |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Dit sticky topic al gezien?: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...trum-dx6i.html
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 maart 2005 Locatie: Puttershoek Leeftijd: 39
| Citaat:
Het zijn twee verschillende terugroepacties!!! | |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
Excuus. Lijkt Toyota wel, de ene terugroep na de andere...
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Ja dat komt omdat er in het topic van de 2009 actie nog steeds gereageerd word. Maar dit is inderdaad de terugroepactie van 2011. Als je op de produktpagina kijkt bij spektrum zie je heeeeeel klein een linkje staan naar de terugroepactie. Ze zijn er natuurlijk niet trots op maar je zou net je dure heli uit de lucht vliegen doordat je het niet wist.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Ik vind het netjes dat ze wederom een terugroep actie doen, dat geeft m.i. ook vertrouwen. Iedereen maakt fouten, het verschil zit in hoe je er mee om gaat! Met dank aan de topic starter voor het melden, ik ga zo eens kijken of ik in de prijzen val. Mods: Kan deze ook sticky?
__________________ Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder. |
| | |
| | #7 (permalink) | |
|
Ja ik zou hem ook graag sticky zien. Ik val in de prijzen ben benieuwd waar ik hem naar toe mag sturen en of het echt nodig is. Heb ze al gemaild. Ik vind het ook netjes van ze maar kijk even hoe ze het verstoppen. DX6i DSMX 6 Channel Full Range without Servo MD2 (SPM6610): Spektrum - The Leader in Spread Spectrum Technology Probeer de link maar te vinden waar staat dat ie een terugroepactie heeft. Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2011 Locatie: GRAVE nb Leeftijd: 61
|
Op 15 juni had ik dit geplaatst bij dit forum: . / RCVliegshop.nl Forumindex Onderwerp bekijken - Terugroep aktie spektrum DSMX zenders Ik heb mijn DX6I DSMX ( want daar geldt het alleen voor en dan bedoel ik dus de DSMX het kan ook voor de 5-6 7 of 8 zijn ) gratis op kunnen sturen naar Duitsland. Het is dus NIET alleen voor de DX6I Had mijn zender binnen een week terug. Laatst gewijzigd door HaeMKa; 3 augustus 2011 om 21:39 Reden: Extra info over welke zenders het betreffen |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Ik heb mods gevraagd (klik op icon) om dit bericht sticky te maken, en om meteen te kijken of andere sticky's kunnen vervallen.@HaeMKa Wat een beroerde kleuren op die site zeg, slecht contrast, moeilijk leesbaar daardoor. Waarschijnlijk een vriendje van www.nessel-elektronik.de, ook zo'n kleurenwonder
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 2 augustus 2011 om 17:03 |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| >Note: This bulletin does not apply to DSM2 only transmitters.< Dat mag nog wel even beklemtoond worden als het een sticky wordt. Ik denk dat maar een heel klein deel van de hier verkochte zenders DSM2 / DSMX is.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Inderdaad, zo in dezelfde tekstkleur en lettergrootte tussen de opsomming van alle features weggestopt. Je kijkt er zo overheen...
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Discussietitel aanpassen, door wijzigen eerste bericht -> meer opties.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juli 2011 Locatie: GRAVE nb Leeftijd: 61
|
@HaeMKa Wat een beroerde kleuren op die site zeg, slecht contrast, moeilijk leesbaar daardoor. Waarschijnlijk een vriendje van www.nessel-elektronik.de, ook zo'n kleurenwonder Ron Ik ben er alleen lid. Meer niet. |
| | |
| | #15 (permalink) |
|
Dat had ik gezien, no worries.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |