![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2011 Locatie: Den Haag 070
|
hey, ik wil mijn rc bootje sneller laten gaan d.m.v. het inbouwen van andere motoren. nu zou ik graag willen weten welke accu en welke regelaar ik nodig heb daarvoor. ik wil 2 600 motoren inbouwen, besturing gaat d.m.v. het stopzetten van een van de motoren, dus heb ik 2 regelaars nodig. welke regelaars en accu heb ik dan nodig hiervoor? oja en alle hulp voor zenders en ontvangers is ook zeer welkom. alvast bedankt gr, mikkey |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
|
Het zou helpen als je ook vertelde welke boot het is. En van de 600 serie zijn er meerdere uitvoeringen, die in toerental en prestatie verschillen. Ik begrijp in ieder geval dat je boot geen roer heeft, maar meer info kan ik nu niet echt uit je bericht halen.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
het klinkt als een voerboot. Vaak simpel uitgevoerd.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 9 augustus 2011 Locatie: Den Haag 070
|
hey, ik wil er 2 van deze motoren in zetten Graupner Online-Shop welke boot het is, ik heb geen idee, maar hij is helemaal leeg aan de binnenkant, dus alles moet er nieuw in, wat mij brengt bij mijn vraag: welke regelaar en accu moet ik hebben bij deze motoren? gr, mikkey |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
ik denk als je een zinnig advies wilt eerst met meer informatie over de boot moet komen. zomaar iets in lepelen is vragen om ellende. advies geven op een spookboot is niet haalbaar. het kan een tanker van 3 meter zijn en een speelgoed bootje van 30cm.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 mei 2010 Locatie: Flevoland
| Citaat:
Plaats eens een foto, dan kunnen we eerst eens kijken of die 600 motoren wel een goed idee zijn, voordat we een bijpassende regelaar gaan zoeken.
__________________ ...en toch is buiten vliegen (of varen) eigenlijk veel leuker... | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Mikkey, vul even je leeftijd en woonplaats of regio in in jouw profiel. Iedereen kan dat dan altijd zien. Dan weten we beetje wat je wel/niet weet (school) en misschien woont er wel een ervaren forumlid bij je in de buurt.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| accu, opvoeren, rc speedboot, regelaar, zender |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |