![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 10 augustus 2011 om 17:27 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 11 februari 2010 Leeftijd: 37
|
Even voor mijn perspectief, dit is toch netzoiets als mensen die luidspreker kabels van 125 euro de meter kopen? De meerwaarde zit hem in mijn perspectief toch allang niet meer in de expertise die Kontronik ooit had over andere (vooral Aziatische) fabrikanten. Voor een fractie van het hier gevraagde bedrag heb je toch een nette motor en regelaar van een Aziatische fabrikant die vergelijkbaar presteert? Of zie ik nu iets over het hoofd?
|
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 juli 2011 Locatie: Wijchen Leeftijd: 31
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Pas wanneer een bedrijf (ook) motorkits maakt/levert, komt het door de ballotage En anderhalf jaar daarvoor Powercroco - Motoren bauen/reparieren/tunen - Power Pyro's
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 10 augustus 2011 om 18:33 |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Extreem geval van cariλs, vaker flossen meneertje. Dat soort dingen kan gebeuren als je motor tot het uiterste drijft, daar is de 'kliek' rond Ralph Okon erg goed in
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 10 augustus 2011 om 20:41 |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Kontronik is prima materiaal. Het is altijd al aan de prijs... maar dat is ieders keuze om ervoor te betalen of niet. Nu hebben ze een gelimiteerde (zwarte) versie van motor en regelaarcombinatie, waar je naam op de motor word gegraveerd. En als iemand het geld daarvoor over heeft, prima lijkt me Ik heb er geen moeite mee, vind het wel een leuk initiatief. Net als de Apple spullen zoals een i-pod waar je naam in gegraveerd kan worden als je het bij de online Mac shop koopt (overigens zonder mιιrprijs Vriendelijke groeten, Aldert |
|
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
Persoonlijk vind ik Kontronik zijn geld waard. Deze speciale black edition zou ik niet zo snel kopen, is een hoop meer geld voor een zwart kleurtje. Al zal de handgewikkelde motor wel meer power moeten kunnen leveren. Bij helis is de governor belangrijk en Kontronik heeft simpelweg de beste governor van alle esc's. Daarnaast zijn ze het meest betrouwbaar en zullen ze vrijwel nooit in de fik vliegen tijdens gebruik. En de Bec is 5A continu en 15A piek, dus ruim voldoende voor de meeste (heli) applicaties. En ze geven 2 jaar garantie en leven die na. Dat moet ik de chinezen nog zien doen.
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Geen idee wat het voordeel is van Shaft laminated with Titanium-Aluminium Nitrit. Harder oppervlak? Hybride kagellagers kosten? Klinkt duur. Loopt mooier/beter/sneller? Wat doet keramiek als je nose-first de grond in gaat? En de blingbling? Het is maar net wat de gek er voor wil geven. Ik vermoed dat Kontronik denkt dat ze het in exclusiviteit moeten zoeken, Chinese motoren worden beter en beter. Met deze Black Edition testen ze het water.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 13 augustus 2011 om 19:24 | |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 februari 2010 Leeftijd: 37
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |