![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2011 Locatie: omgeving Antwerpen
|
Heb net mijn materiaal binnengekregen, en zit al direct met vragen. De Turnigy outrunner motor heeft drie draden : rood, geel en zwart (hup België De Turnigy ESC heeft ook drie draden : alledrie rood, A, B en C. Hummm......begint al goed.... |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Edit : Johan was me voor Stevo
__________________ | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 1 november 2004 Locatie: Sneek Leeftijd: 59
| Houdt er rekening mee, dat, afhankelijk van de gekozen regelaar en motor er ook nog instel(programmeer) werkzaamheden aankomen vóór de boel naar behoren werkt. Groeten, Jan.
__________________ Boatsjefarders, noflik folk. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Niets mis mee. Dat ze zwaar loskomen is gelet op mijn vliegstijl geen overbodige luxe Stevo
__________________ | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Verder bij voorkeur de motordraden verlengen, indien dat nodig is. Bij verlengen van accu-draden zijn extra voorzorgsmaatregelen nodig, zie: Too long battery wires will kill controller!
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 7 september 2011 om 22:37 | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2011 Locatie: omgeving Antwerpen
| Citaat:
Het uitbalanceren zal namelijk nog moeten aantonen waar ik de ESC moet gaan stoppen, en dan is deze informatie cruciaal. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |