![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
|
Hoi Gisteren is de antenne van een van men ontvangers afgescheurd juist waar hij de ontvanger binnen kwam. In de winkel hebben ze me vandaag een antenne van 1m verkocht en gezegd dat ik gewoon de ontvanger moet open maken en de nieuwe erop solderen, moet ik nog ergens rekening mee houden of is het echt o simpel? Mvg
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 Laatst gewijzigd door sven311; 14 september 2011 om 11:37 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 21 november 2006 Locatie: Liedekerke(België) (model wings ternat) Leeftijd: 21
| Citaat:
Ik had nog een futaba ontvanger liggen die ik vervangen had door een crash (het metalen plaatje was gedeukt). heb hem vandaag nog eens getest en hij geeft geen signaal door.. spijtig maar helaas. mvg
__________________ |mpx easystar II|| |mpx blizzard||Futaba 8FG SUPER | Sig fourstar 46 | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juli 2003 Locatie: Mijdrecht Leeftijd: 24
|
let wel op dat je antenne nog de juiste lengte heeft. welke lengte dit exact moet zijn zal ik even proberen op te zoeken. staat volgens mij nog ergens in de faq van corrien. gevonden: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...rantennes.html Een meter is in dit geval dus correct.
__________________ Mvg. Alwin ►Trucks: Liebherr LTM1090/2 [Bouwfase], Scania VSB met stenentrailer, Scania Torpedo Bergingswagen ►De Asfalt Rockers Liever 8 plofjes, dan 6 die er klappen Laatst gewijzigd door Cheeta; 14 september 2011 om 15:43 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |