![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 4 september 2011
|
ik heb een ar6200 van spektrum en daar wou ik graag mijn hs7950 hitec's op aansluiten. netjes van de accu naar de powerbox. van de powerbox netjes naar de ontvanger. lampje van de ontvanger brand ! maar de servo's doen helemaal niets? wie zou mij daar bij kunnen helpen? * rechtstreeks zonder powerbox ook niet * met y kabel aan de 1e kant de powerbox andere kant de servo en dan naar de ontvanger ook niet |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
je accu aansluiting op de ontvanger zit verkeert om, de bruine is de min en die hoort onderaan te zitten bart
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 2 december 2007 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 41
|
Dom, nou nee. Dat die spektrum ontvangers lijken te werken als je die stekker er verkeerd om in doet vind ik wel dom, design fout Bart,
__________________ MVSB , PilotRC Sbach 107" Electro , EF Extra 88" Electro, Flyfly MIG 29 (3 kW) met 2D trust vectoring. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |