![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2010 Locatie: Assen Leeftijd: 26
|
hallo Ik heb een spectrum DX3C. - Kan ik daar ook een tempratuur meter of een snelheids meter op aansluiten en zoja waar sluit ik die op aan op de ontvanger. - En heeft iemand er misschien ook een nederlandse beschrijving van? M.v.g marcel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Leeftijd: 31
|
Nee, gaat niet. Daarvoor moet je een dx2s of dx3s hebben. Qua gevoel in de hand is voor mij een dx3c beter, heb zo eentje om in de zand re spelen Volgens mij staat er nederlands in de handleiding of niet...
__________________ Mugen: MBX6R OS + MBX6T OS | Hobao: Hyper TT-e | Schumacher: Cougar SV2 Pro | Sanwa M11X |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 november 2010 Locatie: Assen Leeftijd: 26
|
nee is niet in het nederlands. maar ik heb dus 3 kanalen 1 voor gas/rem 1 voor sturen waar is dat andere kanaal voor?? zou dat misschien zijn door een dubbele stuur servo? Laatst gewijzigd door marcel0605; 14 september 2011 om 17:38 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Leeftijd: 31
|
Vind ook zo niets online. Maar hij is echt niet moeilijk hoor Subtrim om stuur recht te zetten. Epa (travel bij spektrum denk ik) om eindpunten stuur te bepalen, eventueel gas/rem bij nitro. Al de rest is beetje overbodig... Dat andere kanaal is om iets anders mee te bedienen. Een 2de stuurservo heeft daar niks mee te zien. Bijvoorbeeld een achterruit...
__________________ Mugen: MBX6R OS + MBX6T OS | Hobao: Hyper TT-e | Schumacher: Cougar SV2 Pro | Sanwa M11X Laatst gewijzigd door Stewie; 14 september 2011 om 17:49 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |