![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Hallo, Ik wil voor mijn scaler een betaalbare zender aanschaffen. En ik denk aan een stick zender, omdat mijn M11 maar een kleine uitslag heeft voor de achteruit. Ik denk dat de meeste pistoolzenders dit wel hebben. En in de toekomst moet er ook een liertje op etc, dus 4 kanalen is ook wel een wens. "vroeghur" had ik een Multiplex stick zender, met sticks die maar één richting hadden. Zijn die er nog? En oh ja, ben een beetje verwend met mijn 2.4 ghz, dus dat wil ik voor mijn scaler ook. Welke zenders komen er voor mij in aanmerking?
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
fc16, ombouwen naar assan, en dergelijken, heb je nog analoge trims voor eventueel een mfu unit of iets dergelijks... Anders een mx 12/16
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |