![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2011 Leeftijd: 50
|
Dit is een algemene zender programmeer vraag. Voor een speciale situatie wil ik een kanaal (7) een vaste output (+55) geven. Is dat mogelijk ? Ik kan op mijn T10CG niets daarover vinden. Zijn er misschien Futuba zenders waar dat wel mee kan ? Alvast bedankt, - Peter - |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Is helemaal niet zo'n vreemde toepassing en dus vraag. Wordt vaak gebruikt in combinatie met vliegfasen. In de vliegfase "Landing" wordt dan b.v. een landingsklep in een bepaalde, vaste, posite geplaats.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 24 september 2011 Leeftijd: 50
|
Bedankt voor de hulp N.P.S. ! Ik moest even zoeken maar kreeg een tip over het gebruik van de mix programma's in mijn zender en inderdaad, ik kan een offset instellen en kanaal 7 daarop als "slave" koppelen. Die loopt dan gewoon mee. Wat een prachtige stukjes techniek die computer zenders. Ik kan nu mijn "heli command" gain permanent op de optimale waarde instellen zonder het risico dat de draairegelaar die ik tot nu toe gebruikte onbedoeld verzet wordt. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| futaba, permanent output, programmeren |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |