![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2004 Locatie: evergem Leeftijd: 66
|
ik kocht onlangs een Turnigy 9X Radio, ( voor een belachelijke prijs hoor ) en heb deze nu in gebruik genomen , en wel met al een behoorlijk groot toesten van 2 meter . ( modeltech super cup ) en deze is uitgerust met flaps . ik heb deze gemixt , met mijn hoogte roer ( alles ok ) maar ook heb ik de rolroeren met de richting ook gemixt . deze 2 willen niet samen werken , het hoogte roer werkt dan niet meer mee ( de mix bedoel ik hoor ) wie kan helpen
__________________ NO WIND NO FUN |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 april 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 48
| Citaat:
Ik heb dezelfde zender en liep tegen soortgelijke problemen aan. De oplossing is 3rd party firmware erin te laden. In mijn geval de Er9x. De aansluiting erin solderen is niet echt moeilijk, en de kosten waren bijelkaar +/-15 euro. T9X - TH9x - Er9x - Cable Installation - YouTube Daarna wordt programeren kinderspel en de meest ingewikkelde mixes kunnen dus op vrij eenvoudige wijze geprogrammeerd worden. T9x + Er9x - Step by Step - Lesson 01 - YouTube T9x + Er9x - Step by Step - Lesson 02 - YouTube T9x + Er9x - Step by Step - Lesson 03 - YouTube T9x + Er9x - Step by Step - Lesson 04 - YouTube Hiermee heb ik, qua mogelijkheden, een topzender gekregen. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Grt, Ferry
__________________ Associated B44, Schumacher Mission. En ik vlieg(crash) ook met van alles en nog wat. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |