![]() |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Uuhhhhhh..... ![]() ![]() Waarom in het Engels en waarom naar Duitsland zijn mijn eerste gedachtes..... Een Engelse tekst geplaatst door een Belg is een beetje nutteloos en raar op een Nederlandstalig forum.. Verder is het ook redelijk bekend dat DE serviceman voor merken als Robbe , Multiplex en ook Graupner in de Benelux gewoon een Nederlandse forumganger is hier.... Had je hem gewoon daar naartoe gestuurd zoals de rest van de Benelux doet was ie allang weer terug geweest...
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
| Citaat:
mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Er loopt wel eens iets mis, zeker als je de eerste bent met een mankement. Het gebeurt nu eenmaal ook niet dagelijks, dat er iets van een kruisknuppel afbreekt. En tja, als zo'n unit hier niet voorradig is en in eerste instantie ook niet leverbaar blijkt wordt de zender naar Duitsland doorgestuurd. Als dan de volgende dag met spoed alsnog een kruisknuppelunit wordt nagestuurd, ontstaat er een groter probleem omdat de zender dan al verdwenen is. Daaraan heeft de klant uiteraard geen boodschap, maar net nu de winkelier flink zijn best aan het doen is om wat af te dwingen cq te zorgen, dat er een versnelling optreedt is het natuurlijk een ongelukkig tijdstip om wereldkundig te maken dat er (terechte) ontevredenheid is. Tenminste, als ik winkelier zou zijn, zou ik nu de pest in hebben.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. Laatst gewijzigd door Corrien; 4 november 2011 om 14:53 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Adres NL/B service van Graupner/JR, Robbe/Futaba, Multiplex/Hitec en Simprop Graupner Servicestellen
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 6 juli 2010
|
Sorry voor diegene die vonden dat ik in't engels had 'gepost' Was vrijdag namelijk in alle staten omdat ik van het kastje naar de muur werd gestuurd. En zelfs bij Graupner zelf werd men lastig op mij? Klant eerst?? Ik heb mijn post op 3 forums gezet en opvallend is dat het duitse forum mijn post binnen de 5min verwijderd heeft waarom, waarheid mag niet gezegd worden ?In ieder geval zit ik nog wel even te wachten want nu weet ik ondertussen als het service center in Nederland voor Graupner me niet kan helpen (wat natuurlijk altijd kan en ik al wel is begrijp) dat ik dan 6 tot 8 weken extra zal moeten wachten op Graupner zelf. Weer een teleurstelling. Wachten is de boodschap ... maar ben zelf bezig in Service en dit moet ik mijn klanten niet aandoen want zo hou ik geen klant over ... Peter |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Mijn langjarige ervaring met graupner of robbe service in duitsland is gewoon goed . En als jouw winkel iets terug stuurt kennen ze jouw ook helemaal niet . (Hebben ze het wel gelijk verstuurt of gewacht tot de verzenddoos vol was) Als je dan een aanvraag doet bij graupner begrijpen ze er niks van . Jouw eerste post begreep ik ook niet . Mvg Johan |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Het is, dat een vriendelijke moderator op mijn verzoek dit draadje open heeft gehouden, want het druist in tegen de forumregels (zie 'winkelbesprekingen'). Eigenlijk had het hier ook meteen gesloten moeten worden. Aangezien je zelf in de serviceverlening zit, zou je trouwens moeten weten dat er betere wegen te bewandelen zijn om je gelijk cq je recht te halen. Uiteraard heb je gelijk, dat het te lang duurt en dat er op z'n minst een concreet antwoord gegeven moet worden. Je moet dan echter wel weten, dat niet elk personeelslid bij Graupner dat antwoord kan geven. Je zult nu in Duitsland een servicemonteur aan de lijn hebben gehad aangezien ze daar per toerbeurt de telefoon beantwoorden. Dat schiet niet op, want die kan natuurlijk nooit vinden wat je vraagt en als 't ie het wél kan vinden heeft-ie nog steeds geen beslissingsbevoegdheid. Wat dat betreft zijn de hiërarchische lijnen in Duitsland heel anders geregeld dan in België of Duitsland. Als je zo'n vraag overlaat aan je winkelier kom er heel wat meer voor elkaar. Normaal gesproken legt deze het voor aan de vertegenwoordiger en wordt bij erg nieuwe apparatuur meteen een oplossing geboden. Helaas is er tijdelijk voor de Benelux een vacature, dus dat gaat momenteel niet. De winkelier heeft nu inmiddels mij gebeld en vermoedelijk ook Duitsland. En tja, als één van ons beiden (of als we allebei) even bellen vragen we natuurlijk meteen naar de chef TD of de chef verkoop (of gebruiken we hun doorkiesnummer), leggen de situatie voor en oefenen dan meteen te bestemder plaatse druk uit. Dan geeft de (splinternieuwe) chef TD nog steeds niet stante-pede een oplossing, maar er wordt wél meteen bekeken wat er aan de hand is en hoe dit het snelst opgelost kan worden.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 januari 2006 Locatie: balen
| Citaat:
__________________ f3j hlg dlg | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |