![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 23 december 2009
|
Hallo, Sinds kort ben ik in het bezit van de Futaba T8FG Super. Nu is mijn vraag is hier al een nederlandstalige handleiding van te vinden? Ik heb wel de handleiding gevonden van de Futaba T8FG. Verder heb ik gezien dat er een S-bus Systeem aan gekoppeld kan worden. Echter bij navraag aan verschillende winkeliers word mij eigenlijk afgeraden om dit systeem te gebruiken in een vliegtuig, althans. Het is zeer moeilijk om informatie te vinden over het s-bussysteem. En dan heb ik het nog niet over het verkrijgen van onderdelen hiervoor. Mocht er iemand zijn die meer informatie kan verstrekken over het S-bussysteem dan hoor ik dat graag. Groeten Robert, |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 5 mei 2009 Locatie: middelburg Leeftijd: 46
| http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ederlands.html deze toch.....(oeps sorry zie dat het voor de super was mijn fout)
__________________ trex450 sport > nine eagles solo pro v1>trex 250 met md 500d romp>hk 250 gt met md 500e romp> futuba t7c Laatst gewijzigd door phil65; 6 november 2011 om 11:07 Reden: verkeerd gekeken |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Dan is het makkelijker af te raden . Robbe heeft een uitgebreide PDF over het BUS systeem. http://cms.robbe.com/downloads/SBus_Prospekt-klein.pdf Zal er ook wel in engels zijn. Mvg Johan | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 oktober 2003 Locatie: Hilversum
| Citaat:
Wat is de argumentatie van de winkeliers om het af te raden? Groet, Erik. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Het s-bus systeem is specifiek onwikkeld om in modelvliegtuigen te gebruiken, dus waarom zou een winkelier het afraden? Het heeft eigenlijk alleen maar voordelen. Hier in het Engels kun je lezen en met twee video's zien wat je er allemaal mee kunt: FutabaŽ Radio Control Systems and Accessories
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |