![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 september 2009 Locatie: Gelderland Leeftijd: 36
|
Beste medehobbyisten, Ik heb een spectrum zender DX7 met een ontvanger van spectrum AR7000. Deze ontvanger heeft nu een probleem. Alle functies werken behalve de aileron. Het ligt niet aan de servo deze heb ik gecontroleerd. Het is puur de uitgang aileron op de ontvanger wat niet functioneerd. ![]() Vorige week heb ik nog gevlogen en zonder problemen, vandaag wilde ik weer vliegen en alles werkte behalve de aileron................. Ik heb het systeem al opnieuw gebonden zonder resultaat. Iemand een goede tip????? Alvast bedankt. Als iemand een AR 7000 te koop heeft hoor ik het graag, |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Simpel op te lossen: naar Spektrum Duitsland sturen. Emailtje vooraf kan nooit kwaad. Ontvanger gewoon in een stukje bubbelplastic en in een envelop; binnen een paar dagen had ik 'm gerepareerd thuis, over garantie werd niet gesproken (ik had ook geen idee hoe lang ik die ontvanger had). Citaat:
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 september 2009 Locatie: Gelderland Leeftijd: 36
| Citaat:
Ik heb hem opgestuurd en ben erg benieuwd................... Please send it in. You will find the address in the signature. Danke, dass Sie Horizon Hobby kontaktiert haben! Thank you for contacting Horizon Hobby! Mit freundlichen Grόίen Horizon Hobby Service Christian-Junge-Str. 1 D-25337 Elmshorn Fon: +49(0)4121-2655 491 Fax: +49(0)4121-2655 111 Mail: mailto:service@horizonhobby.de | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Het zou ook de betreffende stuurfunctie in de zender kunnen zijn. Verplaats die eens naar ander kanaalnummer en kijk dan op welk ontvangerkanaal het probleem optreedt. Enfin, hopelijk is het de ontvanger aangezien je die al opgestuurd hebt. Als binden niet goed gaat, zou geen enkele stuurfunctie werken.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |