![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Oudehaske Leeftijd: 54
|
Hallo allemaal Ik kwam laatst een klein schilderij tegen waar ledjes achterop zaten. Deze werden gevoed door 2 penlights en dat gaf een soort kaarslicht effect. Doordat ze telkens verschillend knipperden. Misschien is dit iets voor mensen die het kaarslicht effect in een oude boot willen nabootsen. Toen in der tijd nog geen gewone lampen maar olelampen e.d. aanwezig waren
__________________ Scheepsmodelbouwgroep De Blauwe Wimpel. Varend de Imara. Op de werf de Baher en de City of Ely. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2003 Locatie: Eindhoven Leeftijd: 54
|
Kijk hier eens; Led Kaarsen Kaars - Goedkoper kopen met Antag voor 1,75 euro, is geen leuk voorbeeld maar ja.... Als je de elektronica eruit haal, ben je voor weinig klaar
__________________ U47, Neptune, Lafayette, Typhoon, Seaview 80" en zelfbouw. We willen allemaal oud worden, maar we willen niet oud zijn!! Gr. Hans V |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 3 februari 2011 Locatie: Oudehaske Leeftijd: 54
|
Inderdaad is geen leuk voorbeeld maar goed als men iets na wilt bootsen is zoiets een uitkomst. Zo kan men van verschillende dingen wel iets bruikbaars maken. Ik zag het en dacht he oudere boten hadden toen des tijds olie verlichting vandaar. Heb zelf een print waar ik zowel kaars als olielamp verlichting mee kan nabootsen. Maar goed als ik eerst had rondgekeken had ik die print niet nodig gehad
__________________ Scheepsmodelbouwgroep De Blauwe Wimpel. Varend de Imara. Op de werf de Baher en de City of Ely. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |