![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 16
|
Ik heb pas mijn Spectrum DX6i laten vallen en hij is recht op de rechter kant gevallen. Ik heb hem er inmiddels uitgehaald en hij moet vervangen worden. Ik heb op het type nummer lopen zoeken alleen ik kwam niks tegen. Ik kwam wel deze site tegen waar je zo'n schakelaar kan kopen alleen dit is in het buitenland. Het lijkt me dat je ze ook in NL kan kopen. Weet iemand waar dit kan? SPDT Flatted Metal Lever Toggle Switch - RadioShack.com |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 januari 2009 Locatie: MVC "The Wings" / Oss Leeftijd: 45
|
Dat is gewoon een 1-polige (mini)tuimelschakelaar: Mini-Tuimelschakelaar 1 polig - Google zoeken Neem de oude mee naar een electronicazaak en vraag om dezelfde. Hier lage vzk: http://www.budgetronics.eu/N_frame.h..._grp_13-1.html
__________________ Vliegen is voorwaarts vallen... Laatst gewijzigd door evbragt; 11 november 2011 om 00:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |