![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2010 Leeftijd: 34
|
Hallo, Ik heb een vraagje. Ik heb per ongeluk mijn zender van mijn esky HBFP V2 laten vallen...op de antenne natuurlijk, die brak af en , erger, de kabel is gebroken. Bereik is dus nu slecht en is gevaarlijk vliegen. Kan eigenlijk nergens een nieuwe antenne vinden, zie ze wel van eflite staan en dat lijken dezefde, maar weet iemand of deze ook werkt op een een esky-zender? Lijkt me niet zo spannend, maar toch. Of is het mogelijk alleen de kabel te vervangen? Groet Michiel Laatst gewijzigd door michiel78; 11 november 2011 om 19:12 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2009 Locatie: Merksem
|
Is dit de antenne ? http://www.microtechnics.eu/liste.ph...t=31&langue=nl Volgens mij goed voor alle 2.4 GHz systemen |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2010 Leeftijd: 34
|
De kabel is inderdaad hetzelfde, alleen hebben ze het daar over een ontvanger-kabel en bij moet hij in mijn zender, maar dat zal niets uitmaken. En hij is 3x te lang, maar een tang doet wonderen... Bedankt voor je reactie, ga m bestellen! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 9 november 2009 Locatie: Merksem
|
Ik denk niet dat je daar een stukje mag afknippen. Die kabel is een coax kabel. Je kan er beter een lusje of zo in leggen denk ik. Informeer desnoods even bij de eigenaar van die site. Dit is zijn email adres: crotec01 at scarlet.be Hij is nederlandstalig. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |