![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 maart 2011 Locatie: Evergem Leeftijd: 19
|
Ik had hier onlangs een topic gemaakt voor een Quadcopter te bouwen en iedereen had me aangeraden om toch maar met wat duurdere & 100% zeker werkende materialen te beginnen en daarmee te experimenteren. Ik wou dit met een Arduino gaan doen omdat ik dan zelf voor een groot stuk veel kan programmeren ermee.. Dit is mijn parts list geworden: (PDF) klik als je op de naam klikt opent de site van die bepaalde part. Wacht! Voor jullie al gaan reageren. Ik heb alles grondig onderzocht en zie het iets minder zitten gewoon voor de gyro's & accelerometers.. Ik zou het graag verder doen met een arduino.. maar hoe ik die Kalman/Complementary/Low-Pass filter ga toepassen. Ik heb geen idee hoe ik eraan begin, zelf niet met tutorials. Ze zijn te onvolledig om er iets uit op te maken, ook heb ik geen voorkennis van die zaken. Dus ik zat eraan te denken om een Controlboard te kopen. Zoals die van HobbyKing, KK-Copter, FlyDuino, AeroQuad, .. Alleen hoop ik nog te kunnen programmeren ermee weten jullie raad? Ik hoop van wel? Eventjes alles op een rijtje Indien het mogelijk is om met mijn huidige parts list iets te maken waarmee ik makkelijker de 5DOF kan integreren (& hoe?) vertel het mij alstublief ! In het geval dit NIET kan wat is de beste optie van controlboard voor mij? Wat ik zoek:
Laatst gewijzigd door Jessestr; 12 november 2011 om 20:10 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Wellicht wat bouwverslagen lezen ?
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Inlezen in de materie.
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |