![]() |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Als je een ander modelgeheugen selecteert maar dezelfde ontvanger gebruikt zal hij wel werken maar blijven piepen om aan te geven dat er iets niet klopt. Dat kun je alleen weg krijgen door opnieuw te binden. Was dat misschien het geval?
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2005 Locatie: Huizen Leeftijd: 48
|
Volgens mij heb ik niet van model gewisselt. Wat ik wel gedaan heb, herinner ik me nu, is model 1 gereset. Ik had namenlijk een schakelaar een bepaalde functie gegeven maar kreeg dit niet terug in de begin stand. Ik heb toen model 1 gereset. Je kan dan ergen op clear drukken. Mogelijk is toen de ontvanger binding ook gewist en moest ik daarom ik opnieuw binden. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2011
|
Ik heb het zelfde probleem als wat hier wordt beschreven. Om een aantal functies op verschillende switches te programmeren heb ik in model 1 wat zitten proberen. Omdat ik een hoop rommel instellingen maakte heb ik model 1 gewist en alles nog een keer goed een nieuw model geprogrammeerd. Nu bind mijn zender niet meer en geeft zoals al beschreven 'BIND N/A OK' aan... Is er inmiddels al een oplossing voor dit probleem? |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Je moet de ontvanger opnieuw binden. Daarvoor heb je welgeteld 2 seconden de tijd, dus je moet flitsend snel zijn. Nadat je de zender in 'binding' hebt gezet moet je de bindknop van je ontvanger onmiddellijk indrukken.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 28 mei 2012
|
ik heb een mx 12 hott gekocht om me eigenbouw combat wing met aandrijving te bestiren maar ik kom er niet uit met instellingen kan iemand mij weg wijs maken met instellingen van zender en de rest zo dat ik met dit mooie weer kan vliegen hier onder een paar fotos van de bouw van de wing op me facebook site https://www.facebook.com/media/set/?...3&l=a58f3d12ff |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |