![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Hallo, ik heb laatst een Sebart Angels s50e evo gaan halen, deze regelaar zit erin. maar als ik alles aansluit op mijn ontvanger werkt de motor niet. De reglaar piept wel en heeft aan de hij klaar is voor de motor te starten , maar als ik gas naar omhoog geef wilt de motor niet draaien, de rest werkt prima. De koper zei dat dit met een programmeerkaartje moest gedaan worden, maar hoe moet dat dan? En is er geen andere manier voor ?
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
Als je iets koopt laat je toch zien of het werkt ? Of heeft hij nog nooit gevlogen. En zo,n regelaar laat een motor gewoon draaien. En de manuel staat op de HK site. Maar weet je dan wel wat je moet veranderen ? Mvg Johan |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Regelaar en motor werken wel degelijk. Maar met mijn ontvanger wilt de motor niet draaien .. de uitleg hiervoor was= Ik heb dit ook moeten doen, even een programmeeraart vragen aan iemand en deze aan je regelaar aansluiten. Maar hoe of wat weet ik zelf ook niet. Ik zal morgen een filmpje maken om het e.e.a. duidelijker te maken.
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 januari 2007 Locatie: Meulebeke B
|
Welke zender heb je ? Had laatst ook problemen met min hitec aurora9 en had te maken met het bewegen van de gasstick tijdens het opstarten en de " leercurve " van de regelaar. misschien heb je hier iets aan ? |
| | |
| | #7 (permalink) |
|
@ Johan; Je ik begrijp ook niet wat ik met die kaart moet doen, dit heb ik met geen enkele regelaar voorgehad. @Omacgeert; Ik heb een Dx6I, nog nooit problemen mee gehad. @ammo; Ga meteen eens proberen. Hier het filmpje:
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |