![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Moderatorteam Lid sinds: 21 augustus 2002 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
schema? onmogelijk? Nou ernst, in dat ontvangertje zal vast wel een 40.. schuifregister zitten, of een uP uitgang met ppm signalen, en als je daarachter de spektrum ontvanger kunt lussen.. Is gewoon een kwestie van onderdelen determineren en met je scoop rondprikken..toch? |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Helaas valt dat zwaar tegen Niek. In die combi dingen zit heel vaak een custom chip waar een signaal of een aantal signalen in gaan en weer het één en ander uit komt. Het bekende PPM signaal heb ik nog nergens kunnen ontdekken. Ik heb zelf twee heli's met die dingen erin. Één van die dingen veroorzaakt problemen en ik heb er al in zitten meten en zoeken maar veel chocola kan ik er niet van maken. Die custom chip is waarschijnlijk een single chip processor maar welke is niet te achterhalen want ze hebben het type nummer weggeslepen. Het was toch een kreng van een heli om te vliegen dus de hele zaak zit nu in de zak met troep die weggaat. Nu de verhuizing aanstaande is gaat er nogal wat die zak in.
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Gelukkig maar, anders zou 't ie ook nog met zo'n ding gaan proberen te vliegen. Enne ja, ik schreef proberen! Zo'n po*** aap is al genoeg.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |