![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
Mijn ontvanger heeft 2 dezelfde (MPX connectoren) ipv van mijn batterij op de regelaar aant te sluiten heb ik deze op de connector aangesloten waar normaal de vleugel in moet. Mijn ontvanger AR6200 liet gewoon de led branden. Nu had ik dit iets te laat gezien en heb deze terug op de regelaar aangesloten.Nu dot mijn onvanger niets meer. Is dit zijn dood geworden dan
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 oktober 2002 Locatie: Huizen, BosModelAir basis Leeftijd: 36
|
Zou zo maar eens kunnen, 2S kan de AR6200 wel aan, kan tot 9,6V zelfs aan maar 11,1V? Denk dat er hier of daar wat rook uit een componentje is en als eenmaal de rook eruit is doet ie het vaak niet meer
__________________ Zie al onze modelvliegtuigen op: BosModelAir |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
via de SPC poort van de optima 9/7 van Hitec kan je tot 36 V rechtstreeks op de ontvanger aansluiten dit om naast de BEC of toegewijde ontvangeraccu om de continuiteit van de voeding naar ontvanger te waarborgen en voor telemetriedoeleinden. Stevo
__________________ | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2010 Locatie: Twente
|
Denk dat het goedkoper en sneller is om een nieuwe te kopen. Staat er net een te koop op het elektronica te koop forum: http://tinyurl.com/cejxmfu 1 x AR6200 met sateliet € 40,-
__________________ Blade MCP X,Trex-250, KDS450S + Co-pilot II , Trex-600E + Flymentor, KKquad, Open Pilot Quad, Spektrum DX7, Phoenix, Traxxas 1/16 E-Revo VXL (TQ 2,4 Ghz) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 12 november 2009 Locatie: België
|
ja ontvanger is nu wel aan het stinken, ruikt helemaal verbrand. heb nog 2 reserve ontvangers liggen. Dus probleem is opgelost..., blijft wl jammer van de ontvanger ...
__________________ Sebart Sukhoi 50E-Hai2-Rainbow A-388-Sebart Angel S50E-ASK-18 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |