![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 november 2011
|
Ik ben van plan een kyosho calmato st ep aan te schaffen Nou vond ik dit topic http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1486441 Uiteindelijk heeft de topic eigenaar 3x DYMOND ds9500 aangeschaft. Ik wil de calmato st ep op deze site kopen Kyosho Calmato ST EP, blue 1,3m | Special offers en daar staat bij product data Aileron: 2x DS 5000 digi Elevator: 1x DS 5000 digi Siderudder: 1x DS 5000 digi Daar staat dus dat ik 4 servo's nodig heb terwijl in het topic staat dat er maar 3 nodig zijn. Voldoet de DYMOND ds500 voor dit vliegtuig en heb ik er nou 3 of 4 nodig? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Barneveld Leeftijd: 51
|
Als je hem bouwt zoals in het andere draadje, met een centraal geplaatste rolroerservo midden in de vleugel dan heb je in totaal 3 servo's nodig. Bouw je hem met aparte rolroerservo's per vleugel dan heb je 4 servo's nodig Volgens de exploded view van de Kyosho website heeft de SP versie een centrale rolroerservo en de ST versie 2 aparte rolroerservo's. Hoewel...in dit draadje zet iemand er een in elkaar, en die heeft dus maar een centrale rolroerservo. Je zou dus 4 servo's moeten kopen, dan zit je altijd goed. De DS500 servo kan ik niet vinden op de Staufenbiel site. Wel de DS5000
__________________ Lipsmackin' Thirstquenchin' Acetastin' Motivatin' Goodbuzzin' Cooltalkin' Highwalkin' Fastlivin' Evergivin' Coolfizzin'....Methanol Laatst gewijzigd door hmeijdam; 27 november 2011 om 19:21 Reden: Link aangepast, werkte niet |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |