![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 28 december 2009 Locatie: ammerzoden,holland Leeftijd: 34
|
hallo luitjes..... ik ben dennis en ben pas nieuw hier ik heb een probleem met mijn failsafe het probleem is hij werkt de verkeerde kant op!ik heb bij het binden de draairichting al veranderd maar geen resultaathet betreft een dx3s met een sr3000 nu is mijn vraag hoe zet ik mijn failsafe om? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Drenthe, Assen
|
Volgensmij moet je hem gewoon opnieuw instellen, dus op reset en dan de procedure herhalen...
__________________ Protech Radical xt | Mini helikopter Laatst gewijzigd door Kars; 4 december 2011 om 15:14 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Even de handleiding raadplegen: - bindknop op de ontvanger ingedrukt houden tijdens het inschakelen en loslaten als de led gaat knipperen. - vervolgens eerst op de zender alles in de gewenste failsafe positie plaatsen. - ook hier bindknop ingedrukt houden tijdens het inschakelen en loslaten als de led begint te knipperen. - wachten tot beide leds groen branden. Oftewel de gewone bindprocedure, zoals deze beschreven staat.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Oei, het h-woord
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |