![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 8 juni 2010 Locatie: Enkhuizen Leeftijd: 38
|
Hallo allemaal. Ik heb een DX3S zender die niet wil binden met een SR3000 ontvanger. Volgens Spektrum moeten de twee compatible zijn maar tijdens het bind process blijft het ledje van de ontvanger knipperen. Als ik de ontvanger een tijdje met rust laat en later weer probeer te binden dan stopt het ledje wel met knipperen maar gaat niet constant groen branden. Iemand een idee wat er mis is ?
__________________ "There are no stupid questions, because it doesnīt matter if you arenīt the smartest peanut in the turd. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Je drukt toch wel het bindknopje op de ontvanger in terwijl je er spanning op zet? Als je eerst de accu aansluit en pas daarna de knop indrukt bindt-ie niet.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #3 (permalink) |
|
Eerst bindknop indrukken en dan spanning d.m.v. accupack erop. Ledje gaat dan knipperen (is goed) volgens gebruiksaanwijzing. Dan de zender aanzetten en naar het bindmenu gaan en binden selecteren. Lampje blijft dan knipperen of gaat soms uit maar ik krijg geen constante led verlichting zoals het zou moeten .
__________________ "There are no stupid questions, because it doesnīt matter if you arenīt the smartest peanut in the turd. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Dan zou 't ie het moeten doen, vooropgesteld dat het een gewone SR3000 is en geen SR3000HRS. Het enige, dat nog mis zou kunnen zijn is een te lage accuspanning, maar dat zal vermoedelijk al zijn gecontroleerd.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Het is een gewone SR3000 en geen HRS versie. Accuspanning heb ik ook gecontroleerd. Ik zag een filmpje op youtube waarin iemand hetzelfde probleem had, na het verwisselen van het bovenste printplaatje in de ontvanger was het probleem verholpen ,zal bij mij wel hetzelfde probleem zijn. Ik ga er maar vanuit dat de ontvanger de geest gegeven heeft. Thanks voor de input. Gr,
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |