![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2011 Locatie: Drenthe Leeftijd: 48
|
hallo ik ben hier nieuw en heb een vraagje. Heb een Radian pro gekocht en heb mijn oude zender er nog bij het is een commander mc 2010 zender en een ontvanger Merk: multiplex RX-6-SYNTH Light 40/41 MHz Nu werkt alles behalfe de prop werkt niet op de gas knuppel wie o wie kan mij daar verder in helpen? Greetz |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Zit er geen handleiding bij de Radian Pro? Het probleem zal wel zijn, dat de MC2010 iets andere kanaaltijden heeft dan de huidige zenders en dat de regelaar daarmee niet wil werken. Het verschil in kanaaltijden is echter niet erg groot, dus normaal gesproken moet het met een beetje trimmen wel lukken. Wat je het beste kunt doen, is eerst eens op je zender de gastrim omzetten naar centertrim i.p.v. stationair trim. Dit staat uitgebreid beschreven in de handleiding. Voor elektrovliegen werkt dat sowieso prettiger. Nadat dit is gedaan zet je eerst eens je trim in de ene uiterste stand en probeert of de regelaar werkt en als 't ie het niet doet probeer je de andere uiterste stand. Geheid, dat-ie het dan wel een keer doet. Misschien moet je ook nog servo reverse toepassen op het gaskanaal, maar dat zie je vanzelf.
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |