![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2005 Locatie: Tongeren-belgie Leeftijd: 46
|
hallo, heb al een jaar een futaba F10G 2.4Ghz zender en heb nu een T8FG super gekocht. in mijn FF10 zitten een tiental vliegtuig instellingen en zou die willen overdragen naar de T8FG.nu vraag ik mij af of ik de instellingen net het zelfde ingeef in de T8FG. ik bedoel manueel ingeven van de 10 naar de 8 ,voobeeld subtrims, rev servo's, dual rates enz |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Kan je gewoon 1:1 overnemen.. doe dat zelf ook erg vaak, tussen een 7C, 8FG en 10CG.. en werkt gewoon. wel uiteraard alles even controleren daarna of het werkt.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2004 Locatie: Capelle a/d IJssel Leeftijd: 52
|
De 8 biedt meer; vrij toe te wijzen functies, mixers,kanalen, recentere software, modelgeheugens , software updatable, mogelijk telemetrie. Gewoon een recentere zender.
__________________ Vriendelijk zijn werkt als een boomerang, je krijgt het terug! |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Ik moest laatst iemand zn Vbar calibreren en Phoenix instellen op de zender, heb gewoon 2 van mijn modellen op de SD card gecopieerd, in de andere zender geprikt, en overgekopieerd. 10CG is opzich een goede zender, maar hij begint gewoon outdated te raken door al het nieuwe wat er is. Ik prefereer de 8FG zelfs boven de 12.. die mist backlight?????? en heeft weer zoveel functies dat het onduidelijk is...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |