![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 11 december 2008 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 16
|
Hey, ik heb een hobbyking 24 grams motor met een 12 ampere regelaar. Ik hang er een 2s lipo aan (volgeladen), dan maakt hij dat deuntje. en dan piep....piep......piep enz. iemand een idee? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
|
Je throttle staat niet op 0, misschien moet je hem omkeren.
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 21 oktober 2009 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 27
| Doh, die had ik willen bedenken
__________________ EF - Edge 540t exp ->PA Addiction->Align Trex 600->Futaba 10CP->Hyperion EOS 0720i |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 23 september 2002 Leeftijd: 41
|
Haha ik zat net een heel bericht in te kloppen, maar wist niet zeker of ik het bij het juiste eind had. Tot heb ik dat er maar van gemaakt. Ik zat ook aan volgas te denken, maar wist het dus niet zeker. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
|
zonder motor kan hij niet piepen . Welk merk zender ? Bij futaba moet de gas kanaal in de zender omgedraait worden . Servo stekker juist herom in de ontvanger ? En op de juiste plaats ? Mvg Johan |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
| Citaat:
Het zou best kunnen dat het lampje WEL gaat branden als hij verkeerdom aangesloten is! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
De regelaar is goed aangesloten als een servo. aangesloten op de ontvanger, werkt. Dan komt de 5 Volt van de BEC in de regelaar op de juiste manier in de ontvanger.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 11 juni 2006 Locatie: bilthoven Leeftijd: 18
|
trucje: gas dicht, zender aan. accu aansluiten en snel daarna even gas stukje open en heel snel weer dicht. dit moet je doen voor hij gaat piepen. dan doet hij het als het goed is. ik weet niet precies wat dit is, maar werkt bij 1 van mijn regelaars met mijn mx12 ook zo! gr vincent.
__________________ rijden: tt zk2 brushless-lipo, varen: depron airboat, t2m seacret vliegen: axn floater jet, extra 330 shocky, multiplex magister, extra 330 55", mini quadje, mx-12, lama v4! Laatst gewijzigd door vinnygogo; 18 december 2011 om 14:10 |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Banned Lid sinds: 5 augustus 2006 Locatie: Oss Leeftijd: 59
| Citaat:
Altijd beginnen met een leeg geheugen . Dan kan je nog proberen het gas in de zender op 110 % zetten (op de gas uit kant) Mvg Johan | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |