![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173) Leeftijd: 46
|
Even voor de zekerheid bij jullie checken. De Futaba CG10 heeft geen servovertraging toch? De 12 wel namelijk. Als dat idd zo is ga ik zelf een servovertragingsmodule gebruiken voor de flaps. Wel zo netjes.
|
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 november 2007 Locatie: Waddinxveen [gps]: 52.04866 / 4.65173) Leeftijd: 46
|
Toch open ik dit draadje weer omdat een van mijn clubmaatjes mij vertelde dat er wel degelijk een mogelijkheid is servovertraging in te stellen. De helivliegers weten zeker dat het in het heliprogramma zit, dus de functie zit er in. Volgens een van onze leden stel je dat in door via een omweg gebruik te maken van een andere functie en dat zou dan in de handleiding moeten staan. Hiervoor moet je dan wel eerst 'glider' instellen als modelfunctie en niet 'Aerobatics'. Mijn vraag: zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en dit kunnen beamen? |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |