![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken Laatst gewijzigd door holco; 27 december 2011 om 09:02 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2006 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 48
|
Dit is heel erg goed bruikbaar. Als amateur/hobbyist soldeer ik regelmatig. Maar ben ook regelmatig aan het klooien! Hier heb ik heel veel van geleerd. Misschien een "sticky" waardig? Bedankt! Grt, Fer
__________________ Associated B44, Schumacher Mission. En ik vlieg(crash) ook met van alles en nog wat. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Ja ik heb er ook het een en ander van opgestoken, voornamelijk van het eerste filmpje. Hier ga ik plezier van hebben. Goed idee om er een sticky van te maken.
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Grappig... Vroeger toen ik bij Laser computer moederborden repareerde hebben we veel technieken met de simpele soldeerbout verzonnen die ik hier weer terug zie komen. 1 ding wat ik mis en wat de meest simpele methode is is wanneer men zeker weet dat zo'n tegel kapot is je die het beste eruit kunt snijden door langs de rand van de tegel met een stanley mes of grote hobbymes in een rechte lijn naar beneden de pootjes door te snijden en daarna de pootjes met een soldeerbout en wat soldeer in 1 rits los te solderen. Ik heb nogal wat van die 160 en 208 pins tegels vervangen, 5 minuten werkje
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 27 augustus 2002 Locatie: Woerden Leeftijd: 56
|
Goede duidelijke en zeer bruikbare info. Niet getreurd het is te leren en met de nodige oefening zal je je dit ook eigen kunnen maken. Gek waar heb ik dat toch eerder gehoord?
__________________ Groeten, Ernst Grundmann |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Nog meer soldeertips, do's en don'ts, met accent op diverse modelbouw soldeerklusje zoals kwiklinks, landingsgestellen en accupakketten. Met videos voor solderen van specifieke connectoren: http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ghlight=bagger Link opnemen in je openingsbericht Mario?
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #10 (permalink) | |
|
Staat er bij Ron. Citaat:
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 maart 2003 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 37
|
Cheers Holco, toch weer wat nieuws opgepikt. Gerben
__________________ F5B komt naar je toe deze zomer! www.F5B.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |